۲۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۲۹

حاجی‌بابایی:

شهید رئیسی مرد اخلاق و از جنس انقلاب بود

شهید رئیسی مرد اخلاق و از جنس انقلاب بود

همدان- نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: شهید رئیسی مرد اخلاق و از جنس انقلاب اسلامی بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا حاجی‌بابایی ظهر پنجشنبه در اجلاسیه بزرگ مبلغین استان همدان با اشاره به شهادت رئیس جمهور اظهار کرد: آیت‌الله رئیسی ۲۰ سال سن داشتند که در همدان دادستان بودند و آن زمان بنده رئیس اداره آموزش و پرورش بودم و از قدیم با یکدیگر رفاقت داشتیم.

وی افزود: کاملاً ایشان را می‌شناختم و از خصوصیات اخلاقی‌شان آگاه بودم هیچ وقت بداخلاقی و بی اخلاقی از ایشان ندیدم و به واقع مرد اخلاق‌مداری بودند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسات سران قوا گفت: در جلسات سران قوا گاهی بحث‌ها بالا می‌گرفت ولی همیشه آیت‌الله رئیسی با اخلاق در بحث‌ها اظهار نظر می‌کردند.

حاجی‌بابایی خاطرنشان کرد: امیرعبداللهیان وزیر خارجه نیز وزیر مقاومت بود همچنین بنده با آیت‌الله آل‌هاشم که داماد همدان بودند و همسرشان از استان همدان بود نیز ارتباط داشتم که واقعاً چهره محبوبی در تبریز داشتند.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی از جنس شهید سلیمانی بود، بیان کرد: هر دوی این شهدا از جنس انقلاب بودند و هیچ‌گاه دنبال ثروت اندوزی و چاق کردن جیب خود نبودند و تنها هدفشان حفظ نظام بود.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: از یک منظر از شهادت این دو بزرگوار ناراحت هستیم اما انقلاب به شهید رئیسی و شهید سلیمانی که سرمایه اجتماعی را افزایش می‌دهند نیاز دارد.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه ما برای حفظ نظام هیچ راهی به جز مردم نداریم، گفت: ملت ایران مردم بزرگی هستند و باید قدردان این مردم باشیم که با تمام تبلیغات و هجمه‌های سنگین دشمن همچنان پای انقلاب ایستاده‌اند.

وی افزود: شهید سلیمانی هر آنچه که داشت پای انقلاب داد مردم ما کسی را که حس کنند از جنس انقلاب است پایش خواهند ایستاد.

کد خبر 6135424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha